diumenge, 10 d’abril del 2016

Fent familia!

Hola a tots!!!

Aquí tornem a ser en Mohamed i jo, la Pilu, per explicar-vos una mica més sobre el projecte.

Fa poc va ser el meu aniverari i en Mohammed va tenir la gran idea de fer un pastís junts. Vam voler aprofitar l'ocasió perquè passés una tarda a casa meva amb mi i la meva família.


En Mohamed va triar fer el pastís de xocolata, i a últim moment vam decidir donar-li un toc especial afegint una mica de mermelada de maduixa. Va quedar boníssim... Aquí us deixem una imatge de quin va ser el resultat.


Vam berenar pastís, però vam guardar-ne per la seva familia. El pare en va quedar fascinat!! Haurem de repetir...

Més endavant, la família d'en Mohamed va convidar-me a berenar a casa seva. Ara em tocava a mi compartir una tarda amb ells. En tenia moltes ganes!! La mare em va ensenyar com preparen el thé, i ho tinc ben anotat perquè va quedar immillorable. 



A més, va preparar dolços típics del Marroc. No solament vaig quedar ben tipa, també vaig quedar molt satisfeta. Al anar passant els mesos he anat veient la gran familia que són, però en aquest berenar en vaig quedar més que segura. A més, vaig aprofitar per assabentar-me de moltes curiositats que tenia per la seva religió.


                                                           


En Mohamed sentia molta curiositat per la cafeteria de Can Tries, i una tarda hi vam anar a berenar. Va voler seure al costat del jardinet, i en va quedar enamorat.


Sigui com sigui, sempre ens ho passem d'allò més bé. Formem un gran equip!!

Fins aviat,

Mohamed i Pilu






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada